Og i dag er vi ekstra-ekstra-glade, fordi vi kan byde Ras Bolding velkommen!

Såååå er det tirsdag igen, kære fællaz! Og i dag er vi ekstra-ekstra-glade, fordi vi kan byde Ras Bolding velkommen til vores line-up igen på Fællestival 2026 i år ♥ I 2025 måtte Ras Bolding desværre aflyse sin koncert i sidste øjeblik pga. sygdom, men i år vender trioen stærkt tilbage med pangfarver, laserlys og synthesisers til den helt store guldmedalje – og vi kan næsten ikke vente 😍
“Ras Bolding er fra Odense og færdes i et musikalsk ingenmandsland, et sted mellem #synth og #goth, #wave og #postpunk – og han er album-aktuel med Digital Deviant, en slags konceptalbum om digitalkultur på godt og ondt (Kan høres her på Spotify: https://open.spotify.com/album/0QiJczFAavsy3OMkMoYvxX
Bolding har givet en lang række koncerter, på festivaler og klubber, til hardcore SM-fester og i H. C. Andersens Hus. På scenen flankeres Bolding (vokal, synthesizere, Commodore 64) af Alex Anarki (synthesizer) og Kaos Korrosion (ekstravokal, synthesizer) i et visuelt skarpt koncertudtryk, der byder på både lasershow, røg og damp samt kunstfærdige frisurer. Ras Bolding er også initiativtager til Klub Golem, Odenses klub for alternativ musik og kultur, og så skriver han ligeledes fra tid til anden for Gaffa.”
Hør mere til Ras Boling her:
YouTube-links:
8-Bit Kid (Musikvideo)
https://www.youtube.com/watch?v=AqVJsyj9vlc
Turn Me On (Livevideo)
https://www.youtube.com/watch?v=v5KyL7cxPzE